← Geri
Diplomasi
ABD ve İran, Lübnan için çatışmasızlık mekanizması kuracak
2 kaynaktan derlendi
ABD ve İran müzakerecileri, Lübnan için çatışmasızlık hücresi kurma konusunda anlaştılar. Bu adım, Lübnan'daki askeri operasyonların sona ermesi umuduyla atıldı. Müzakereler, günler süren çelişkili açıklamalar ve ateşkes şartları üzerindeki kafa karışıklığının ardından gerçekleşti. Çatışmasızlık mekanizması, tarafların doğrudan iletişim kurmasını sağlayacak. Bu gelişme, Lübnan'daki durumu yatıştırmaya yönelik bir çaba olarak görülüyor. ABD ve İran, müzakere sürecinde bir dizi konuda anlaşmazlık yaşadı. Lübnan'daki durumun istikrara kavuşturulması amaçlanıyor.
🌍 Bu haberi dünya nasıl görüyor?
Bir ülke seçerek o ülkenin medyasının bu olayı nasıl yorumladığını gör
🗳️
Sizce hangi ülkenin haberi gerçeği daha iyi yansıtıyor?
Oy vermek için giriş yapmanız gerekiyor.
Giriş Yap




