Medya İzle
Medya İzleHaberi değil, bakış açısını oku
GirişÜye Ol
← Geri
Diplomasi

Israil, İran'a Starlink sistemlerini kaçırdı, Former PM Bennett açıkladı

2 kaynaktan derlendi
Israil, İran'a Starlink sistemlerini kaçırdı, Former PM Bennett açıkladı

İsrailli eski başbakan Naftali Bennett, İsrail'in İran'a Starlink internet alıcıları kaçırdığını ve bu çabaların anti-kuruluş protestocularına yardım etmek için kullanıldığını açıkladı. Bennett, bu çabaların mevcut hükümetin emriyle durdurulduğunu iddia etti. İsrail'in bu girişimini protestoculara nasıl yardımcı ettiğini açıklamadı. Bennett, bu açıklamayı yaptığı sırada İsrail hükümetinin resmi bir açıklaması yoktu.

🌍 Bu haberi dünya nasıl görüyor?

Bir ülke seçerek o ülkenin medyasının bu olayı nasıl yorumladığını gör
🗳️

Sizce hangi ülkenin haberi gerçeği daha iyi yansıtıyor?

Oy vermek için giriş yapmanız gerekiyor.

Giriş Yap

İlginizi Çekebilecek Haberler

💬 Yorumlar (0)

Yorum yapmak için giriş yapın

Giriş Yap →
Yorumlar yükleniyor...