← Geri
Diplomasi
ABD'liler, ABD'nin İsrail'e desteğine fazla destek verdiğini düşünüyor
2 kaynaktan derlendi
Quinnipiac Üniversitesi tarafından yapılan bir anket, 48'inin ABD'nin İsrail'e fazla destek verdiğini düşündüğünü gösteriyor. Aynı anket, ABD sakinlerinin neredeyse yarısı, İsrail ile İran arasında imzalanan mutabakatnameın işe yaramadığını düşünüyor. Anket, ayrıca ABD'lilerin çoğu, İran'a müdahaleyi "değerli değil" olarak değerlendirdiğini gösteriyor.
🌍 Bu haberi dünya nasıl görüyor?
Bir ülke seçerek o ülkenin medyasının bu olayı nasıl yorumladığını gör
🗳️
Sizce hangi ülkenin haberi gerçeği daha iyi yansıtıyor?
Oy vermek için giriş yapmanız gerekiyor.
Giriş Yap




