← Geri
Diplomasi
Hezbollah lideri Lübnan hükümetini İsrail işgalini meşrulaştırdığını iddia etti
2 kaynaktan derlendi
Hezbollah lideri Naim Qassem, Washington'ın desteklediği İsrail-Lübnan anlaşmasını "boş" ve İsrail'in güney Lübnan'tan çekilmesini Hezbollah'ın silahsızlanmaya bağlıyor olarak "kızıl hattı geçtiğini" söyledi. Qassem, bu anlaşmayı bir "hiciv" olarak nitelendirdi ve Lübnan hükümetini İsrail işgalini meşrulaştırdığını iddia etti.
🌍 Bu haberi dünya nasıl görüyor?
Bir ülke seçerek o ülkenin medyasının bu olayı nasıl yorumladığını gör
🗳️
Sizce hangi ülkenin haberi gerçeği daha iyi yansıtıyor?
Oy vermek için giriş yapmanız gerekiyor.
Giriş Yap




