Medya İzle
Medya İzleHaberi değil, bakış açısını oku
GirişÜye Ol
← Geri
Kültür

Stranger Things'in bitmesinden sonra Millie Bobby Brown'un depresyonuna sesini katti

2 kaynaktan derlendi
Stranger Things'in bitmesinden sonra Millie Bobby Brown'un depresyonuna sesini katti

Millie Bobby Brown, Stranger Things'in final sezonunun bitmesinden sonra depresyon yaşadığını açıkladı. Brown, arkadaşlıkları bozulmaktan depresyon yaşadığını ve co-star'larına özür dilediğini söyledi. Stranger Things'in final sezonu çekimlerinin başlamadan önce Brown, co-star David Harbour'a bir şikayette bulunduğunu iddia etti. Brown, arkadaşlıklarını kontrol etmek için co-star'larına ulaştı ve depresyon döneminden çıkıp çıkmadığını sordu.

🌍 Bu haberi dünya nasıl görüyor?

Bir ülke seçerek o ülkenin medyasının bu olayı nasıl yorumladığını gör
🗳️

Sizce hangi ülkenin haberi gerçeği daha iyi yansıtıyor?

Oy vermek için giriş yapmanız gerekiyor.

Giriş Yap

İlginizi Çekebilecek Haberler

💬 Yorumlar (0)

Yorum yapmak için giriş yapın

Giriş Yap →
Yorumlar yükleniyor...