← Geri
Kültür
Stranger Things'in bitmesinden sonra Millie Bobby Brown'un depresyonuna sesini katti
2 kaynaktan derlendi
Millie Bobby Brown, Stranger Things'in final sezonunun bitmesinden sonra depresyon yaşadığını açıkladı. Brown, arkadaşlıkları bozulmaktan depresyon yaşadığını ve co-star'larına özür dilediğini söyledi. Stranger Things'in final sezonu çekimlerinin başlamadan önce Brown, co-star David Harbour'a bir şikayette bulunduğunu iddia etti. Brown, arkadaşlıklarını kontrol etmek için co-star'larına ulaştı ve depresyon döneminden çıkıp çıkmadığını sordu.
🌍 Bu haberi dünya nasıl görüyor?
Bir ülke seçerek o ülkenin medyasının bu olayı nasıl yorumladığını gör
🗳️
Sizce hangi ülkenin haberi gerçeği daha iyi yansıtıyor?
Oy vermek için giriş yapmanız gerekiyor.
Giriş Yap




