← Geri
Diplomasi
Netanyahu, ABD silahlari bagimliliginin azaltilmasini istiyormuş
2 kaynaktan derlendi
İsrailli Başbakan Benjamin Netanyahu, ülkenin ABD'ye bağlılığını azaltmak için kendi silahlarını üretmeye çalıştığına dair açıklamada bulundu. Netanyahu, İsrail'in "kolayca imha edilebilecek" durumdan çıkmış olduğunu ve kendi silahlara sahip olmayı hedeflediğini söyledi. Netanyahu, ABD'ye bağımlılığın azaltılması gerektiğini vurguladı ve İsrail'in kendi ordusunu güçlendirmek için çalıştığını belirtti. ABD'ye bağımlılığın azaltılması, İsrail'in savunma sanayisinin geliştirilmesini ve kendi silahların üretilmesini amaçlıyor. Bu durum, İsrail'in dış politika ve stratejileri üzerinde önemli bir etkisi olabilir.
🌍 Bu haberi dünya nasıl görüyor?
Bir ülke seçerek o ülkenin medyasının bu olayı nasıl yorumladığını gör
🗳️
Sizce hangi ülkenin haberi gerçeği daha iyi yansıtıyor?
Oy vermek için giriş yapmanız gerekiyor.
Giriş Yap




