← Geri
Diplomasi
ABD'nin Ortadogu savaşı bitiş anlaşması "defaetten" ilan edildi
3 kaynaktan derlendi
ABD ve İran arasında imzalanacak olan Ortadogu savaşı bitiş anlaşması, İran tarafından "Amerika'nın zafer beyanatı" olarak görülmektedir. ABD Dışişleri Bakanı'nın Orta Doğu ülkelerini ziyaret etmeye başlamasıyla birlikte İran, bu anlaşmayı "Amerika'nın yenilgisini" ilan etmiştir. İran'ın bu açıklamaları, ABD'nin Ortadogu ülkelerindeki etkisini azaltmaya çalıştığı bir dönemde yapılmıştır.
🌍 Bu haberi dünya nasıl görüyor?
Bir ülke seçerek o ülkenin medyasının bu olayı nasıl yorumladığını gör
🗳️
Sizce hangi ülkenin haberi gerçeği daha iyi yansıtıyor?
Oy vermek için giriş yapmanız gerekiyor.
Giriş Yap



