← Geri
Diplomasi
ABD ile son andlaşmada nükleer erişim konuşulacak
2 kaynaktan derlendi
İran'ın ABD ile son andlaşma müzakerelerinde nükleer erişim konusunu tartışması bekleniyor. İran'ın ABD tarafından atılırmış gibi görünen nükleer tesislere erişimi tartışmak için ABD'nin yaptırım uygulamasını kaldırması gerektiğini belirten bir diplomat, İran'ın nükleer tesislere erişimi sağlamak için IAEA'ye erişim izni vermeyeceğini açıkladı. İran Dışişleri Bakan Yardımcısı Kazem Gharibabadi, ABD'nin yaptırımlarını kaldırmasını talep ettikten sonra IAEA'nın nükleer tesislere erişimi tartışılacağını belirtti. İran'ın nükleer erişim konusunda ABD ile son andlaşmada müzakerelere katılacağını açıkladı.
🌍 Bu haberi dünya nasıl görüyor?
Bir ülke seçerek o ülkenin medyasının bu olayı nasıl yorumladığını gör
🗳️
Sizce hangi ülkenin haberi gerçeği daha iyi yansıtıyor?
Oy vermek için giriş yapmanız gerekiyor.
Giriş Yap



