← Geri
Diplomasi
Oman, Hormuz Boğazinda Gelecekte Transit Ücreti Olmayacagi Bildirdi
2 kaynaktan derlendi
Oman Dışişleri Bakanı Badr Al Busaidi, Hormuz Boğazında gelecekte transit ücreti uygulanmayacağını duyurdu. Bu açıklama, ABD ve İran arasında imzalanan anlaşıma ilişkin olarak geldi. Oman, bu anlaşmaya destek verdiğini de doğruladı.
🌍 Bu haberi dünya nasıl görüyor?
Bir ülke seçerek o ülkenin medyasının bu olayı nasıl yorumladığını gör
🗳️
Sizce hangi ülkenin haberi gerçeği daha iyi yansıtıyor?
Oy vermek için giriş yapmanız gerekiyor.
Giriş Yap




